גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

שישיית גיא לוי

ארכיון תאריך: 2 פברואר 2022

משך: שעה ורבע

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת הדלתות

רגע לפני הקלטת אלבום ג'אז חדש, שישיית נגנים מרהיבה וצבעונית מגיעה אלינו לשבלול להופעת בכורה חגיגית,  עם מוזיקה חדשה, חוצה ז'אנרים וסוחפת אשר הלחין המוזיקאי גיא לוי.
"בשנים האחרונות לוי הוא אחד המוזיקאים הטובים והפעילים ביותר במרחב הסגנוני הגדול שמשתרע בין הג'ז לבין הפופ היצירתי ובמרחב הגדול לא פחות שמשתרע בין עמדת הסולן למשבצת הנגן"
(בן שלו, 'הארץ') 

אסף יוריה - סקסופון סופרן
עמית פרידמן - סקסופון טנור
יונתן וולצ'וק - טרומבון
קטיה טובול - פסנתר
גיא לוי - קונטרבס
יונתן רוזן - תופים

גיא לוי, בסיסט ומוסיקאי רב גוני שבשנים האחרונות עמד מאחורי כתיבת המוסיקה לסדרות: 'חזרות', 'על הספקטרום', 'אורי ואלה' ועוד… יצר יחד עם גל תורן את הצמד 'ליילי', אשר קצר תשבוחות, יצר את הפרויקט לילדים 'שירים לעמליה' שיותר מאוחר הפך לסדרה של כאן החינוכית Шקפה עמליהШ, יצר את פרויקט 'פן - מוסיקה חדשה לשירי אלכסנדר פןЧ , הפיק מספר אלבומים, מנגן בשישיה של יובל כהן, בהרכב של עמית פרידמן, עם אפרת בן צור והופיע בפסטיבלים בעולם.  

יחד עם תוכן מורכב ומתקדם, ביצירות של גיא קיים תמיד קו פשוט המאפשר למאזין קודם כל להתחבר למוסיקה באופן ישיר ורגשי ולחוש במורכבות מתחת לפני השטח.
בכתיבתו של גיא לוי, הנגנים נדרשים למלא פונקציות שונות ויצירתיות במהלך הקטעים, לפעמים גם במהלך קטע אחד. הרעיון הוא לתת אופי משתנה ליצירה הדינמית, ולהעמיק את הביטוי.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter